El calendari del PE es desenvoluparà progressivament entre el 2024-2030. Cada acció, bé sigui vinculada als objectius estratègics educatius o de centre, té assignada una data aproximada per al seu desenvolupament. A continuació detallem algunes de les accions previstes pel curs 2024-2025:
- Revisar el PEC segons la nova proposta de valor. Identificar i promocionar metodologies que garanteixin el desplegament dels eixos del PEC. 2024
- Crear el curs de formació hack professorat. 2024
- Crear una línia metodològica pròpia -creació de continguts i projectes propis- aliances amb institucions educatives i tercers. 2024-2025
- Crear el procés d’avaluació de l’aprenentatge, el sistema de valoració de la qualitat, el procés d’ensenyar i aprendre. Crear un estàndard intern de qualitat. 2024-2025.
- Aconseguir una línia estratègica de comunicació bidireccional. 2024
- Marcar Kipi’s (objectius qualificables). 2024.
- Creació Aula Acompanyament Integral (formació educadors, identificació talents/necessitats i treballar eines externes que ho permetin). 2024-2025.
- Definir programes de mentoratge/tutories marc. Trencar espais d’aula i avançar cap a agrupaments flexibles per talents/motivacionals en espais i horaris. 2024.
- Descriure la figura del mentor/a -Pla mentoratge-. (Professorat, alumnes, extern). 2024.
- AAAA i pla de vinculació i paquet de beneficis (carnet, aliances, ús espais, borsa de treball, cistella de regal, descomptes, bosses de temps…). 2024.
- Pla de millora per a l’equip d’educadors: conciliació, salut emocional, atracció i retenció del talent, formació contínua, espais verds i de relaxació, estades, intercanvis amb docents, etc. 2024.
- Crear les bases de la Comunitat GEM Hack. 2024.
- Identificar i crear una programació anual d’activitats. Promoure activitats per a la comunitat GEM per crear sentiment de pertinença, activitats globals d’escola, festa major, festa de l’esport, dia de l’exalumne, dia dels avis, etc. 2024.
- Articular i executar un pla de voluntariat. 2024-2025.
- Impulsar una auditoria d’anàlisi de les instal·lacions i els espais, aconseguir espais educatius adients al nou PEC. 2024.
- Aula d’acollida social- formació d’adults. 2024.
- Identificar prioritat/línia d’acció. 2024.
- Crear un programa i impulsar els APS. 2024-2025.
- Impulsar una auditoria d’espais i consums. 2024-2025.
- Identificar reconeixements mediambientals. 2024-2025.
- Iniciar i promoure una proposta de formació (a tota la comunitat). 2024-2025.
- Buscar socis clau. 2024-2025.